seo просування (Search Engine Optimization) – один із ключових факторів, який впливає на ранжування Landing page в пошукових системах. Сео оптимізація лендінга передбачає проведення комплексу заходів, які дозволяють, підвищити позиції в видачі, збільшити трафік лендінгу, залучити більшу кількість відвідувачів, зменшити витрати на рекламу лендінга.
просування лендінг пейдж
Для того щоб сформувати стратегію розвиту сайту, необхідно виконати наступні дії:
СЕО аудит лендінга: здійснюється в тих випадках коли є створений лендінг пейдж та він потребує сео оптимізації для підвищення позицій в результатах видач. Даний напрямок дозволяє визначити структуру сайту, список ключових запитів за якими ранжується сайт, опрацювати аналітику сайту, обсяги трафіку, зовнішні та внутрішні посилання, обсяг та якість контенту, наявність метатегів, технічних характеристики сайту (швидкість сайту, оптимізація зображень, якість мобільної версії сайту та інші показники). Важливим елементом при оптимізації сайту відіграє платформа на якій створений сайт та мова програмування, необхідно розуміти чи потрібно залучати спеціаліста для внесення змін.
Аналіз конкурентів: здійснюється для того, щоб зрозуміти яким параметрам повинен відповідати сайт, що буде оптимізований для виходу на аналогічні позиції у видачі, серед них є: ключові слова по яким ранжуються сайти конкурентів, структура сайтів, контент, посилання, трафік та інші показники для порівняння;
Отримання побажань клієнта щодо розвитку сайту
Формування пропозицій та інструментів просування лендінг пейдж, список питань оптимізації сайту, можуть включати:
- внутрішню оптимізацію,
- зовнішню оптимізацію,
- технічну оптимізація сайту
Визначення переліку заходів оптимізації та каналів просування сайту: пошукова система, соціальні мережі, підключення контекстної або таргетованої реклами формують стратегію подальшої розкрутки сайту.
замовити аудит лендінга
Перелік деяких сервісів для перевірки тексту на сайті:
Оптимізація лендінга для пошукових систем передбачає багато напрямків роботи, ключовими з них є наступні:
Збір та аналіз ключових фраз: ключові слова або ключові запити є основою семантичного ядра сайту, семантичне ядро сайту є фундаментом для всіх подальших дії по оптимізації та просуванню лендінг пейдж. Даний напрямок роботи найбільш важливий для відпрацювання. Збір та аналіз ключових запитів необхідно проводити по частоті, сезонності, геозалежності, типу сторінок, конверсії та іншим параметрам. Після збору ключових запитів їх кластеризують та формують семантичне ядро лендінга. На основі семантичного ядра лендінга, формують структуру сайту, посадкові сторінки та наповнення лендінга контентом. Головна мета семантичного ядра - максимально широкого розкрити тематику послуги, товару за допомогою ключових слів;
Визначення цільової аудиторії: наповнення лендінгової сторінки має бути направлено на потенційного клієнта. Портрет потенційного клієнта дозволить сформувати унікальну торгову пропозицію в порівняні із пропозиціями конкурентів.
Робота із метатегами: головними метатегами, які впливають на пошукову оптимізацію сайту є: Title, Description, h1, h2. Для пошукових систем найбільш важливим метатегом є Title та h1. Для того, щоб зацікавити користувачів у переході на ваш сайт, ключову роль в цьому відіграє наповнення метатегу Description.
Оптимізація контенту: контент сайту - це всі інформаційні матеріали, які розміщені на сайті. Якість контенту відіграє важливу роль в ранжуванні сайту та входить до внутрішньої оптимізації лендінгу. Обсяг та структура контенту має відповідати або бути краще обсягу та структури контенту, який є у конкурентів. Наповнення сайту контентом - важливий елемент для сео просування сайту, контент лендінга повинен бути релевіантним, унікальним, цікавим, повинні бути зображення, заголовки, таблиці, списки, розділений на абзаци із заголовками.
Робота з посиланнями: важливу роль у ранжуванні сайту відіграють кількість внутрішніх та зовнішніх посилань. Даний показник відноситься до зовнішньої оптимізації лендінгу. Цей елемент оптимізації потрібно постійно нарощувати. Кількість посилань, які ведуть на сайт, мають бути на рівні із конкурентами.
Адаптивність сайту: на сьогодні значна частка користувачів інтернету все більше використовують пристрої із різними розмірами екранів. Тому, сайт має бути добре адаптований для відображення на пристроях із різними екранами, пошукові системи аналізують адаптивність сайту, швидкість завантаження сайту. Вищезазначені параметри сайту та їх оптимізація відноситься до технічної оптимізації сайту.
Підключення та використання аналітики: для того щоб розуміти, як позиціонується сайт в результатах пошуку, які ключові запити найбільш ефективні, які сторінки найбільш популярні та приносять найбільше трафіку, які користувачі відвідують сайт, з яких міст, країн, якими пристроями користуються, а також багато іншої інформації, необхідно сайт підключати до Google Analytics та Google Search Console